Friday 26 October 2012

Kecewa dgn kau :')

sudah sebulan lebih ku mengenali dirimu .namamu saja yang menjadi bahan perbualanku . namun aku teleh dikecewakan apabila aku ternampak kau ada status relationship ngn pompuan tuhh . ouhh , igin gugur shaja hati / jntungku ini . tp ku ttp bersbar , krana ku thu kau bkan milikku . kerna aku thu kau bkn lelaki yg trbaik untuk ku . ttpi apakan daya , diriku lemah pabila melihatnyaa . terasa kecemburuan disitu . sabarlah wahai hatii . ku hanya manusia tnpa cinta . argh , malas nk pikir tntg kau dan dia . kau prnh brkta pdku , bhwa kau prnh mnyanyangi diriku . alangkah bahagianya aku pda wktu itu . ttpi kta2 manis lelaki tdk prnh tpat .. kata2 llki boleh mncairkan hati prmpuan dgn 3 prktaan sahaja iaitu iluvu . tkpa . aku doakan hang bhgia dgn diaa . aku tk boleh lupa kngan kitaa . :'))
http://www.youtube.com/watch?v=523qlVBV1Mw

ku ingin kamu , tp hnyalah angan2 kosong ~

1 comment:

  1. Kita memburu chenta yang belum pasti, sedangkan yang menchentai kita sepenuh hati sedang setia menanti.. Allah..;D

    ReplyDelete