Monday 4 June 2012

- CINTA -

Jadilah wanita comel, manja utk bakal suami anda nnt. Simpankn comel dn manja anda dlu, jgn d openkn skrg tggu masa anda dh brgelar brsuami istri - baru la anda luahkn comel, manja yg ada pd diri.Bgitu juga gn lelaki - simpan macho tu dlu - nnt dh khwin bru open macho2 yg ada pada diri anda tu - romantik la sepuas2nya. Islam mngalakn ROMANTIK ♥ Tabarakallah..


‎~✿>> Bila datang lelaki yang COMEL AGAMANYA..bukan dia ustaz, bukan tok guru, bukan ulama, HANYA ORANG BIASA..tetapi, sembahyang 5 waktu, tak makan haram, tutup aurat dan ada orang AJAR DI SURAU..DIA PERGI walaupun seminggu 2 kali, dah dikira baik pada agama..KAHWINKAN SEGERA dengan lelaki baik seperti itu, walaupun jalan kaki, naik motor..tak ada kereta kerana REZEKI DI TANGAN ALLAH bukan di tangan manusia..


Kita kena ingat, cinta bukan pada ‘COUPLE’..Cinta juga bukan pada ‘I LOVE YOU..Cinta tak terletak pada ‘I MISS YOU..Dan cinta bukan pada ‘CAN I TOUCH YOU?’Kerana itu semua cinta nafsu semata-mata..Bicara cinta suci itu akan terucap saat lafaz ijabkabul dilafazkan..Ketika itulah tujuan cinta menjadi kerana Allah..
Sekuat mana kita setia , sejujur mana kita menerima , jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama, kita tetap tidak akan bersama :')


AWAK! ♥ Janganlah Menagih Kasih Yang Belum HALAL Buat Mu Tetapi Dekatkanlah Dia Dengan Cinta Ilahi. InsyaAllah, Apabila Kamu Memilikinya Dia Jauh Lebih Baik Dalam Menyayangi Mu Berbanding Kekasih Yang Sering Mengungkapkan AYAT-AYAT CINTA Kata Sayang Kepada Mu.. 



Setulus manapun kita mencintai seseorang, seikhlas mana pun kita menyayangi seseorang, Kalau dia bukan jodoh kita tetap bukan jodoh kita. kerana Jodoh itu telah ditetapkan oleh Allah.
Apa yang kita perlu lakukan adalah dengan sentiasa berdoa agar diberikan insan yang terbaik buat diri kita dan berusaha menjadi yang lebih baik. Bukanlah pengakhiran cinta itu satu hukuman tetapi hikmah yang diberikan oleh Allah, kerana dia lebih mengetahui apa yang lebih baik buat diri kita.
Ingatlah, Perempuan yang baik untuk Lelaki yang baik dan begitu juga Lelaki yang baik untuk Perempuan yang baik. Itulah janji Allah yang tidak perlu ada keraguan padaNya.


created by khairuddin 



No comments:

Post a Comment